HEJ!

Välkomna till min blogg! Detta är det första inlägget, kanske vore en kort presentation bra?;)

Jag är en 18 årig tjej som är intresserad av skönhet. I alla fall det mesta inom skönhet. Jag är intresserad av smink, parfymer, skönhetsvård, kläder och kroppsvård! Så om du vill få lite eller..mkt, tips inom dessa områden då kommer denna bloggen vara din bästa vän!

 

Mina planer för denna bloggen är först och främst att berätta lite tips & tricks. Sedan så kommer jag recensera olika skönhetsprodukter, kan vara allt från en ögonskugga till ansiktskräm.  Jag kommer även visa hur du sminkar dig på olika sätt, ex hur man får smalare ansikte osv.

Vill du ha bra skönhetstips? Då är mitt tips till dig att följa mig på bloglovin. CYA ;)

 

Följ mig med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0